Μάθετε πώς να κάνετε Ντου!

2014-07-17 14:03

Πώς να εισβάλλετε στη ζωή του ανθρώπου:

Καταρχάς, πρέπει να βρείτε έναν άνθρωπο που βγαίνει από το σπίτι του. Τον δικό μου άνθρωπο θα τον ονομάσουμε Α. 

Ακούστε τώρα πώς το έκανα εγώ..

Ήμουν δεν ήμουν ενός μήνα, ντάλα καλοκαίρι και ντάλα μεσημέρι. Πάω που λέτε κι αρχίζω ν'αλωνίζω στη μέση του δρόμου. Αμάξια περνάνε, το χαβά μου εγώ, με τη μουσούδα κάτω (φαΐ έψαχνα, μ'αρέσει πολύ το φαΐ). Περνάει ένα, διακρίνω δισταγμό στο βλέμμα της Α (γυναίκα είναι ο άνθρωπός μου), βγάζει alarm (τικ-τοκ,τικ-τοκ) και κατεβαίνει. Με βουτάει απ'τις μασχάλες, με δείχνει περήφανη πιστεύω δεξιά κι αριστερά στον κόσμο, κανείς δε με ήξερε και κανείς δε με ήθελε. Καλέ -σκέφτομαι- εδώ καθόμουν στη μέση του δρόμου και δε με μαζέψαν, τι περίμενε δηλαδή, να μαλώνουν ποιος θα με πρωτοπάρει; Με ξανακοιτάει καλά καλά, ελπίζω να μην πρόσεξε την μπόχα που ανέδυε το δέρμα μου, να δεις που δεν την πρόσεξε γιατί μ'έχωσε τελικά μες στο αμάξι. 

Και τώρα, φίλοι μου, το μυστικό.. Τουμπεκί το λένε. Κιχ δηλαδή. Παναγίτσα, ξαπλωμένη, μ'ένα βλέμμα που προκαλεί συμπόνια. Έκανε και κάποιες στάσεις βέβαια στο ενδιάμεσο μήπως και με αναγνωρίσουν (φορούσα και λουράκι τρομάρα μου), τελευταία ήταν στην γιατρό μας που με αποκάλεσε και ψωριάρα! Δεν είπα τίποτα, θα της το φυλάω στο μέλλον σκέφτηκα, προς το παρόν σκοπός είναι να παραμείνω στο αμάξι μας. 

Χρειάστηκε να επιδείξω τους καλύτερους τρόπους που φαντάζεστε, έκατσα και την παρέα μου να βγάλουν (αυτά τα τσιμπούρια δηλαδή, από μικρή έκανα φίλους εύκολα), και να με καθαρίσουν, και ένεση μου κάνανε την επομένη, τα πάντα όλα που λένε κάποιοι. Αλλά δεν ήξερα πως θα'ταν τόσο δύσκολα τα πράγματα. Γιατί δε με θέλαν όλοι εκεί στο σπίτι βλέπεις κι έτσι κοιμόμουν έξω, στην παραλία. Δυο μέρες ήμουν εκεί, μόνο δυο. Μετά κάποιος με βούτηξε και με εξαφάνισε. 

Εκείνες τις δυο μέρες λοιπόν η Α είχε ένα άγχος άλλο πράγμα, αλλά και μια ελπίδα πως έτσι που ήμουν μικρή μικρή, κάποιος θα με πάρει σπίτι του, παραλία ντε, καλοκαίρι! Αμ δε.. Αφού να φανταστείτε, φίλοι μου, ούτε όνομα δε μου είχε βγάλει, δεν ήθελε. Χα, τι της ετοίμασα όμως και της ήρθε ο ουρανός σφοντύλι.. Εδώ που λέτε, φίλοι μου, αφού απέτυχα να εισβάλλω στο σπίτι, έθεσα σε εφαρμογή το Σχέδιο Β. Την κοψοχόλιασα δηλαδή.

Πώς να κάνετε στον άνθρωπο Σκωτσέζικο Ντου(ζ)