Πώς να ξεφορτωθείτε τους τραμπούκους

2015-03-18 21:21

-Ή αλλιώς- Πώς να γλυτώσετε από τον Άιζακ:

Απαραίτητη προϋπόθεση για να παραμείνεις σ'ένα σπίτι είναι να σέβεσαι αυτούς που ζουν εκεί είτε μόνιμα είτε απλά πριν από σένα. 
Αυτό, φίλοι μου, να το θυμάστε. Θέλει τσαχπινιά και χάρη η συγκατοίκηση. 
Τι γίνεται όμως όταν ένας από τους μόνιμους κατοίκους της οικίας, και μάλιστα από τους πιο λατρευτούς αυτής, είναι απλώς τραμπούκος;
 
Εγώ όταν εισχώρησα στο σπίτι αυτό, ένιωσα λες και με προσέλαβαν στην πιο ακαταμάχητη δουλειά του κόσμου. Και ξαφνικά, να'σου το αφεντικό να με παρενοχλεί. Είμαι και λιλιπούτειο κορίτσι όπως και να το κάνουμε, μην σας κάνει εντύπωση.
 
Ο συγκεκριμένος τύπος είναι ο Μπάρκουλης των σκύλων, όπου πάει τον κοιτάνε τα κορίτσια και τους τρέχουνε τα σάλια ένα πράμα. Αψηλός, γεροδεμένος, όμορφος.. Και κυρίως, έχει αυτοπεποίθηση, μεγάλη υπόθεση αυτή στο αρσενικό. Περπατάει κορδωτός κορδωτός που λέτε, κοιτά μ'ένα ύφος μπλαζέ και τις κάνει όλες λιώμα. 
 
Αλλά θα σας πω την αλήθεια για τον τραμπούκο αυτόν, τον οποίον ζω και υπομένω από τη μέρα που εισέβαλα στο σπίτι. Καταρχάς, είναι μαμόθρεφτο και κλάψας. Είναι στο σπίτι, όλα καλά, βγαίνει έξω και αρχίζει.. Κολλημένος δηλαδή στα φουστάνια της μάνας του, αλί στη γυναίκα που θα τον επάρει. Ε μα κι αυτή δεν πάει πίσω.. Ξέρετε πόσες φορές τους έχω τσακώσει να κάθονται, να του πασπατεύει την κεφάλα και να του λέει ιστορίες; Έχουμε μάθει τη ζωή του απ'έξω, εμείς που είμαστε πιπίνια ακόμα.
 
Το δεύτερο και σημαντικότερο που έχω να σας αποκαλύψω για τον μπούφο είναι πως το παίζει νταής. Δεν υπάρχει τετράποδο στο σπίτι που να μην του κάνει τη ζωή πατίνι. Είναι και προκλητικός, δυο φορές τα κατάφερε και έπεσε σε γερό καυγά. Αλλά, φίλοι μου, βρήκε το δάσκαλό του. Έχετε δει πιτσιρίκι να πλακώνει τον νταή; Χα, δεν έχετε δει εμένα! Τι πάει να πει θέλει το φαΐ μου; Το φαΐ μου για κάποιο λόγο σοβαρό το λένε "μου". Όχι, αν θέλει κάποιος άλλος ας το πάρει, κανένα πρόβλημα. Οποιοσδήποτε άλλος εκτός απ'τον νταή. Δε φτάνει που το παίζω Παναγία τόσους μήνες μέχρι να εδραιωθεί η παρουσία μου εδώ μέσα, να'χω και τον άξεστο να με τσιγκλάει. Δεν είμαι Μπιλάκος εγώ να τις τρώω χωρίς λόγο.
 
Βέβαια, φίλοι μου, όλο αυτό μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε ώστε να μπουκάρετε στο σπίτι μια και καλή. Γιατί από τότε που ο άνθρωπός μου είδε πως υπάρχει πρόβλημα, δε με πολυαφήνει έξω μαζί του. Και πού να με βάλει, πού να με βάλει, στο σπίτι μ'έβαλε! 
Αποστολή εξετελέσθη για ακόμα μια φορά!
Νάντια-Τραμπούκος: 1-0 ! Χα!